Mes gyvename trijose erdvės ir vienoje laiko dimensijoje. Vienintelis būdas tausoti mums suteiktą laiką yra išmokti kokybiškai judėti erdvėje. Kokybiškai judėti kūnu ir siela. O šie du nėra atskiros esybės, kaip mums buvo bandyta įteigti. Sportas yra puikus būdas lavinti abu, ypač jei jis intelektualus: toks, kuriam nepakanka vien tik disciplinos ir mechaninio darbo.

Gilieji raumenys

Sportuodami dažnai siekiame estetiškų kūno formų pamiršdami kūno branduolį, kuris saugo stuburą ir vidaus organus, padeda išvengti traumų. Giliuosius kūno raumenis treniruoja pratimai, kurie reikalauja koordinacijos, kūno valdymo, pusiausvyros ir vikrumo. Norint juos atlikti sėkmingai, prireiks maksimaliai sutelkti dėmesį.

Judesys

Koordinacija

Tai gebėjimas sparčiai išmokti naujus judesius ir iš jų formuoti judesių derinius.

Valdymas

Tai sintezė tarp sensorinės ir motorinės nervų sistemos.

Pusiausvyra

Tai žmogaus sugebėjimas išlaikyti stabilią kūno padėtį atliekant įvairius judesius atskiromis kūno dalimis bei judant įvairiu greičiu visam kūnui.

Vikrumas

Tai sugebėjimas atlikti įvairaus sudėtingumo greitus, tikslingus judesius.